klavir, orgle, predšoslak glasbena vzgoja, petje za razvoj posluha, petje, zborovska vokalna tehnika, nauk o glasbi


Zala je svojo glasbeno pot začela s kljunasto flavto, nato pa je v svoj “repertoar” glasbil dodala še prečno flavto, klavir in orgle ter nazadnje oboo, ki jo je doštudirala na Akademiji za glasbo v Ljubljani. V času študija je večino svojega časa posvečala pedagoškemu delu in na splošno delu z otroki in mladino. Po zaključenem študiju je skoraj dve leti živela na Škotskem, kjer je delala v skupnosti z mladimi in odraslimi s posebnimi potrebami.

Trenutno Zala poklicno deluje na področju posebnih potreb, hkrati pa v času, ki ji ostane, tudi poučuje. Obe področji – glasbo in delo z osebami s posebnimi potrebami – je združila v študij glasbene terapije, ki ga je uspešno zaključila. Svojim učencem želi prenesti navdušenje do glasbe in učiti za celo življenje, ne samo za opravljene izpite v GŠ. Z vznemirjenjem pričakuje novo šolsko leto in vse, kar to prinaša s sabo.

 
 

Učenci v naši glasbeni šoli so deležni pouka diatonične harmonike izpod rok, ušes in srca harmonikarskega mojstra Tomaža Prevorčiča. Odlikujeta ga globok pedagoški čut in izjemen občutek za mehkobo ter estetiko narodnozabavne glasbe. Vse to posreduje svojim MLADIN in ODRASLIM učencem, ki jih poučuje igranja na diatonično harmoniko – brez not. Pedagoški proces na podlagi pomnjenja je izvrsten možganski trening in obenem odlična priložnost za razvijanje melodičnega, harmoničnega in ritmičnega posluha, ki so ključni za razvoj »muzikanta«. Diatonična harmonika je namreč ljudski inštrument, za katerega praviloma niso potrebovali not.

 

Peter je eden tistih, ki s svojim dobrovoljnim nasmehom prenaša iskrivo voljo tudi na ljudi okrog sebe. Je mlajši del bratske naveze Prevorčič, ki je prepoznavni znak ansambla Vihar. Peter se je učil klasične kitare v Glasbeni šoli Nazarje, srce pa mu je ukradla narodno-zabavna glasba, kamor ga je usmeril in tehnično ter muzikalno izpilil izvrstni učitelj Pavel Štumberger.
Peter z veseljem pričakuje vse glasbeno-vedoželjne učence, od mlajših do starejših. Odlikujeta ga resen pristop do dela in izreden občutek za lepoto igranja.